Orrefors Kosta Boda On Stock2020-02-05T17:51:53+02:00

Project Description

Dubbelt så bra med två kataloger

Beskrivning: 

Orrefors Kosta Bodas business to business-katalog – När gåvor är en konst – har blivit två! En Selected-katalog på 60 sidor och Collection på 56. Syftet med katalogerna är att återförsäljarnas kunder både ska inspireras och informeras om de erbjudanden som finns. I katalogerna presenteras förslag på gåvor vilket underlättar slutanvändarens köpbeslut. Den presenterar också Orrefors och Kosta Boda som ett riktigt bra val då det är dags att välja gåvor till personal, kunder, besökare och jubilarer. Katalogen skall med andra ord göra säljarens jobb enklare.

Katalogerna är indelade i 9 kapitel och 9 nivåer på flikar är frästa i katalogens kant för att snabbt hitta till rätt produkt: en speciell prisnivå, målgrupp eller gåvor till ett specifikt tillfälle. En “lyx” som är mycket uppskattad av både b2b-säljaren och slutkund.

Bläddra i katalogerna här:

Selected

Collection

Våra skills i detta projekt: Grafisk formgivning, original, bildbearbetning, projektledning.

Myrans kommentar: Att samarbeta med uppdragsgivare som ständigt strävar mot att varje katalog skall bli bättre än den förra är enormt stimulerande och utvecklande! Samtidigt ställer det höga krav på projektledningen då alla behöver vara både flexibla, men ändå hålla deadline.