Almi tidning Växarena2019-10-15T17:00:41+02:00

Project Description

Växarena – Almis projekt för framgångsrika företag

Beskrivning: Grafisk produktion och projektledning av Almis tidning om projekten Växarena och Växarena 2.0. Almi Kronoberg genomför kraftfulla satsningar på företag som har potential att växa. Projektet Växarena startade redan 2015 och många företagare från Kronobergs län har deltagit i de underprojekt som arrangerats under Växarena och Växarena 2.0. Grafiska Myran fick uppdraget att formge och producera en dokumentation över båda projekten. Fakta blandat med information om de olika underprojekten, uppblandat med reportage för att öka läsvärdet. Skapat ett flöde genom dokumentationen som lockar till bläddring och läsning. Samtidigt som man får ta del av citat från nöjda deltagare. Syftet med dokumentationen är att visa bredden i Almis kompetens, samt redovisa hur många företag som deltagit i de olika grupperna. Förutom grafisk design och produktion har Grafiska Myran projektlett hela produktion.

Våra skills i detta projekt: Grafisk design, original, projektledning samt “indrivare” av logos och citat.

Myrans kommentar: Även om vi jobbat länge med just Almi så blir vi alltid, och fortfarande, imponerade av all den kompetens som finns hos vår kund.

Intro ur Almi tidningen Växarena, produktion Grafiska Myran
Projekt ur Almi tidningen Växarena, produktion Grafiska Myran
Reportage ur Almi tidningen Växarena, produktion Grafiska Myran